Mitt hemska öra

På mammas begäran ska jag lägga upp lite bilder på dagens fynd... Jag tröstade mig själv tidigare idag med att gå på stan och hade tänkt köpa mig en klocka, jag hade redan sett ut den osv men när jag kom ner på stan hittade jag något mycket bättre. SKOR!! Så jag fyndade två helt underbara par skor för 250 kr istället för klockan....


149 kr


99 kr

Sen ville hon ha en bild på "mitt hemska öra" som hon själv uttryckte det. (För att jag har börjat töja ut öronen) Och det ska hon få. :)


Lite dåliga bilder med dom får duga.. :) 3 mm har jag nu i örat och mer ska jag töja. :)

Sen måste jag ju lägga upp lite bilder på min lilla ängel också.







Kommentarer
Postat av: mormor

Jaa, så hemskt såg det ju inte ut.Vad du håller på !!:) Och mormors lilla söta unge.Kram på er alla.

2010-10-29 @ 04:55:55
Postat av: Anonym

Åh, vad fint! Jag ska också töja.



Och skor, jag tror det är medicin mot det mesta :)

Krams!

2010-10-29 @ 09:27:19
Postat av: Anonym

/deniz

2010-10-29 @ 09:27:54

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0