Jag stod nyss i en pisspöl...

Jag skulle precis kolla ifall Lydia hade somnat. Jag öppnar dörren, kliver direkt i något blött, kollar på Lydia och ser att hon tagit av sig blöjan så jag fattar rätt fort att jag står i piss. Så jag börjar städa upp det och hon hade inte pissat lite utan det var en stoooor pöl av piss, sen kollar jag vart hon har lagt blöjan någonstans men ser den inte på golvet runt omkring pisset, fast jag hittar den tillslut.....



Då ligger hon och kramar om blöjan och sover så sött! Min älskade ängel är bara för söt!



Kommentarer
Postat av: mormor

hahahha, hon är då väldigt speciell Lydia !!! goungen.

2010-10-14 @ 07:52:33
Postat av: Sigrid

Hahaha, söt!



Btw, uppdatera bloggen oooooftare!! :D

2010-10-14 @ 14:44:37
URL: http://sigridbergseje.webblogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0