Hallå!

Idag har jag varit på skolan en sväng och gjort om min studieplan.. Studievägledaren på skolan tyckte att den tidigare studievägledaren hade gjort upp en orealistisk studieplan för mig, det var alldeles för mycket på för kort tid. Inte undra på att jag har drunknat i plugg. Men nu ska det bli ändring på det även fast jag har en hel del att ta igen. :)

Mamma är här på besök nu så Lydia och hon håller på att busar för fullt, eller inte just nu för nu sover båda två och jag sitter (har suttit och ska sitta) och pluggar biologi. Det är såå mycket att ta in men det ska nog gå bra. :) Fast jag ska nog inte förvänta mig så höga betyg på just de här provet. Det finns risk att jag blir besviken då. Äh, det kommer jag bli vilket fall känns det som.

Nu åter till plugg innan dom här vaknar/blir väckt och det är dax att laga mat. :)

Puss!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0