Jag är kung, eller rättare sagt drottning....

Visst låter det bättre att säga "jag är kung" även fast man är tjej.. Men kan ju inte säga "jag är drottning" de låter ju bara fel...


Den här dagen har varit nästan perfekt. Allt som fattas är min ängel men på lördag byter vi dag så då får jag se lilltrollet mitt! ♥
Har varit i skolan som vanligt och hade tänkt plugga inför provet jag skulle ha imorgon.. De slutade med att jag förhörde Jossefin om språkhistorian och då blev de att jag repeterade allt också. Sen övertalade hon mig att ha provet idag samtidigt som henne. Även fast jag inte alls hade pluggat tillräckligt Även fast jag inte hade läst allt och inte svarat på alla instuderingsfrågor så gjorde jag provet. Och kanoners gick det. Satte ett MVG så det är jag mycket nöjd över. :D Jag är då för jävla bra! ;)

Sen när Emil hade slutat jobba så kom han hit och vi bara satt och surrade, han spela gitarr och jag drack en massa kaffe sedan for vi på bio. Due date, haha så jävla bra film.. Eller den var seg i början och jag tänkte "när fan ska den här komma igång då?" men sen satte den igång och var skit bra!!

Nu ikväll har jag tagit ledigt från allt plugg. Jag orkar inte alls med matteboken nu utan ska gå och lägga mig i sängen och se tv tills jag slocknar vilket jag kommer göra om 30-40 min. Och imorgon har jag "sovmorgon", det är självstudier och halvdag så jag ska sova lääääänge imorgon. Eller i alla fall till 10-11.. :D Sen ska jag plugga matte innan jag ska ut på äventyr senare mot kvällen. :)



ÅHH jo imorgon kommer min mobil också-!! Me like!! :D

Sov gott med er!



Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS till MVG,du är så duktig Sophia !! :)

Kramar

2010-11-05 @ 11:25:19

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0