Tränat

Jag har ju fått ett program av "min" pt och det är ju nästan världelöst. Ne det var fel ord för övningarna i sig är väl bra, men det är alldeles för lite övningar och för lätta vikter, så jag har ökat och ökat själv.. För att känna vad som är bäst och gör mig slut. Och idag, tänkte jag att "nee men nu tar jag fan mycket i vikt".. Men neee, för lätt igen. Jag är som rätt mycket att köra med ja. ;)
Men om ja inte får träningsvärk imorgon så får jag nog en släng av depression.. Tur jag ska och prata med han igen på tisdag så vi får göra om lite..
Men ändå skönt att jag har börjat träna.. Ni vet jag ska vara hot som fan till sommaren. ;)

Nee, nu har ja inte tid att sitta här länge, ska ta och göra mig en tekopp och sedan gå och lägg mig. :) Sov gott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0