LARS SKA BYTA

Gårdagen spenderade vi hemma hos Simon och Jennifer, Simon var ju såklart och jobbade under dagen.. Lydia och Liam är bara allt för gulliga.. Dom leker med varandra jätte bra nu men dom "bårkar" på/med varandra också.. Om ena tar den andres leksak kan det bli ett jävla liv och jag tycker det bara är såååå sött då jag skrattar oftast.. :P Jag säger ju självklart ifrån också.. :) Gullungarna!

När jag kom hem började jag att städa, damma och plocka undan skitsaker som alltid lyckas ligga framme. Lydias rum hann jag städa helt och hållet innan hon somnade, sen dammade jag bara resten av huset.. Och hör och häpna, jag målade klart fönsterbrädan (som ligger borttagen nere i garaget) och det sista fönstret också.. Fast jag tror inte jag är riktigt nöjd så ska nog måla ett till varv.. :) Ska höra med Lars vad han tycker när han kommer hem. :) Men duktiga jag igår då!!

Jag kanske inte har berättat det, Lars är i Umeå på jobb samtidigt som dom hade avtackningsmiddag (om det nu heter så) för han.. Han ligger nog fortfarande i sängen och är bakis. Eller sliten är ju ett finare ord. ;) I alla fulla fall för att komma till det jag kanske inte berättat så ska Lars byta jobb nu om någon vecka bara, hit till Piteå. Alltså blir han hemma mycket mer!!! :D Det känns skit skönt och vi allihopa längtar tills han får vara hemma mer. :)

Tänkta slänga in några bilder också.. :)


Ville låna mammas solglasögon.. Vistt blev jag snygg!!? ;)


Såhär hittade jag henne för någon kväll sedan, då kade hon krypit upp i våran säng och ville äta vällingen där.. Gullfian!!


Mössa från gudfar/morbror och hans sambo Sabina.. Och vantar från mormor.. :)



Såhär ser hon ut just nu.. Jag tog bilden alldeles nyss. :)

Nee, nu har jag sutte klart här.. Lydia ska sova nu igen men jag stör henne bara som sitter här. :) Hoppas ni får en bra dag!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske faster åsa kan ordna ett par riktiga solisar!

2010-03-21 @ 17:14:08
Postat av: Emmeli

Shit vad stor hon blivit!

Tiden bara springer iväg!

2010-03-29 @ 07:47:11
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0