För lätta vikter

Jag tog mig iväg och tränade igår, körde armar, mage, rygg och lite ben.. Ökade vikterna också, fast inte tillräkligt mycket känner jag idag. Jag är en såndär som vill ha träningsvärk utav att träna, annars, jag menar är det en ide att träna annars...? ;) Och för er som inte förstod det där så talar jag nu om för er att jag skojade.

Idag har vi inga planer alls, ska nog bara vara hemma. Är så irriterad på vädret, jag trodde det var på väg åt rätt håll, mot sommaren alltså, sen börjar det snöa igen.. Vad är der för tråkigt skämt då?

Håll ut när det gäller min design, innan juli ska jag ha en ny.. Vet inte riktigt vad jag lyckades göra igår men fel blev det..
Nee, nu hade jag inte så mycket mer att tala om för er.. Ha en bra dag!!



Kommentarer
Postat av: Therese

Tack=) PSc3 tror jag^^

2010-03-11 @ 09:12:09
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv; Såg att du kom igång med träningen nu. :) Duktig du. :)



Näe kan inte komma ihåg sist vi sågs faktiskt. :b

2010-03-11 @ 12:48:50
URL: http://jtn.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0