Livet går frammåt

Hej igen. :)
Livet går frammåt och jag tycker om det! Nu har jag börjat skolan och det sätter igång direkt med en massa arbeten, plus att det blir lite mer att göra då lärarna har semester hela juli månad. Men inte jag, jag kommer fortfarande plugga 100% fast med inlämningsuppgifter. Det känns bra att plugga igen. Jag tycker om att plugga och vissa ämnen är jag bara gjord för och andra inte alls. Men det ska nog gå bra, jag känner det på mig. :)
Nu är det bara de att jag måste fixa en dator.

Jag bara säga att tiden jag haft med Lars ångrar jag inte för 5 öre, jag har vuxit som människa nå så otroligt mycket under tiden vi hade och vi har världens vackraste barn tillsammans. Jag är bara glad att vi hade den tid vi hade och jag är glad att vi kan prata med varandra utan att bli osams nu. I början var det helt klart lite svårt att komma överens men nu är vi på rätt väg och det känns himla bra för Lars kommer alltid finnas i mitt liv! :)

Och sommaren är här nu, fast det var bara förra veckan jag hängde undan min vinterjacka. :P Och idag har jag premiär för mina älskade högklackade skor, dom första paren som kommer ut är mina "nya" skor som jag fick i julklapp av Lars familj i Sthlm. Hur härligt som helst att kunna gå i dom skorna nu. Jag ÄLSKAR sommaren! ♥

Sen dagiset går himla bra för Lyddan, hon är så stor min/våran lilla tjej.. Hela dagen var hon på dagis igår och det hade bara gått bra och hela dagen idag och resten av vekcna också om allt går bra. :)

Ne, nu har ja inte tid längre att sitta här men ni har fått er en liten uppdatering men jag har fortfarande inga bilder till er, det finns ingen tid till det just nu. Men det kommer komma. :)

Puss!



Kommentarer
Postat av: Sigrid

Jag är stolt över dig Fia <3

2010-06-01 @ 10:09:14
URL: http://sigrid.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Kram ifrån moster.

2010-06-01 @ 17:07:10
Postat av: mamma

Ja, livet går vidare och med livet följer en massa erfarenhet. / Puss

2010-06-02 @ 15:50:47

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0