Jag älskar livet!

Jag måste bli bättre att uppdatera tycker jag.. Eller vad säger ni? Dåligt med kommentarer är det i alla fall, fast jag är inte bättre på att kommentera andras bloggar heller.. Läser knappt någon nu för tiden.

Igår var dagis stängt så jag var hemma med Lyddan. Även fast jag behövde vara i skolan så var det skönt att vara hemma med henne. Tror både hon och jag behövde det. :) Det är ju lite tomt att inte vara med henne varje dag, hela dagarna. :/
Idag blev det dagis i alla fall och ledsna miner blev det när jag skulle lämna henne. :/ Men det går nog bra ändå, tror det är mest jobbigt för mig när det blir ledsna miner. Då vill man ju inte lämna henne. :'/
Just nu sitter jag på skolan och blir här hela dagen. :) Har inte lektion nu utan jag åkte hit tidigare. :)

Jag vet att jag "lovat" er bilder på lägenheten men det får ni inte än, jag har inte fått upp vissa hyllor osv än. Men jag hoppas på att det ska upp på väggarna i helgen. :) Bara Simon har tid till att hjälpa mig. :)
Men jag ska bli bättre på att både uppdatera och lägga in bilder. Det blir ju mycket roligare att läsa då. :)

Hoppas ni har en kanon dag med vackert väder!! Puss :)



Kommentarer
Postat av: Nadia

Jaaa, lite bättre på att uppdatera hade du allt kunnat vara! ;-) Och jag ska minsann bli bättre på att kommentera! Skönt att du verkar må bra trots separation och det där! Du är tuff :) Kram

2010-06-17 @ 18:17:54
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag ska börja kommentera mer så blir det roligare för dig att skriva också! :D Hoppas ni mår bra!

2010-06-21 @ 12:18:02

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0