Jobbiga dagar finns också

Hej på er..
Nu har ni då fått en massa bilder (i förra inlägget) att titta på och många på mig så ni skulle bli lyckliga tänkte jag.. ;)
Igårkväll hade vi (jag, Jennifer, Sandra och Millan) en mys-grill-kväll med lite vin och öl.. Vädret var kanon och  de blev mycket surr. :)
Idag har jag, Liam, Jennifer och hennes mamma bara vare ute i solen och njutit. Fan va härligt det är med sånt här väder, jag är lycklig då!! :D
Sen har jag varit iväg och tränat idag också, nu är jag hos Jennifer och passar Liam och Jen är och tränar med Amanda.
För oss här hemma går det inte så bra, Lilleman vaknade precis då Jen gick utanför dörren och har varit vaken och ledsen sen dess. Men jag gav han nyss välling och då lugnade han ner sig så han ligger nog och sover nu, det är himla tyst ifrån rummet hans. Får hoppas att han har somnat och att han fortsätter att sova också. :)

När dom kommer tillbaka från träningen ska jag och sookan ut och cykla, och så ska hon få bada och svalka av sig. :) Sen direkt hem och plugga i nån timme för att senare gå över hit igen och ha mysfika med Jennifer. :)

Mitt liv är fyllt av härliga dagar, för det mesta!!
Jag har asjobbiga dagar också, när jag inte har Lyddan eller på kvällarna när Lyddan har somnat. Då tänker jag för mycket på allt och inget. :S Sen blir inte sömnen bättre heller. Jag sover skit lite i flera dagar sen en kväll somnar jag tidigt eller så vaknar jag inte av väckarklockorna och mobilen och sover länge på dagen istället, sen har jag jätte många dagar nästan utan någon sömn igen osv osv.
Men för det mesta känner jag mig glad och lycklig och det är ju det viktigaste. :) Eller hur? :P

Ne, nu ska jag slappa framför tv:n innan man ska ut och röra på sig igen.. Puss!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0