Ett år redan, tänk vad tiden går!!!

Alltså imorgon blir Lydia 1 år. Kan ni tänka er???? Tiden har gått alldeles för fort. Det känns som om att det var förra veckan jag födde henne. Vilket år det har varit, vad det har hänt saker, från början var man tvungen att stödja nacken och man fick jämt ha henne i famnen och hon sov i ens famn jämt och bara myste. Nu går hon jätte bra själv, hon vill inte gosa allt för mycket och hon somnar aldrig i famnen längre. :P

Våran lilla älskling har blivit "stor"!! ♥

Imorgon blir det ett litet kalas. Det blir familjen och nån till. Hade inte tänkt bjuda halva världen, utan kalaset är ju mest för min skull, Lydia kommer ju inte komma ihåg något. Men en tårta blir det och två presenter från oss. Inga ballonger eller vad som nu kan tänkas finnas på ett kalas. :P

Ne, nu ska jag hoppa in i duschen sedan ska jag gå och lägga mig. Är så himla slut och jag måste sova bort förkylningen tills imorgon. :)




Kommentarer
Postat av: Monica

Grattis Lydia på 1-årsdagen!! Inte riktigt än den 12:e än, men inte långt ifrån, men jag skriver grattis ändå :) Hoppas lillstumpan får en kanonbra dag!!

Kramar från oss!

2010-01-11 @ 23:48:31
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0