Vakna till liv

Åhh, jag är skit trött! Fast jag ska nog vakna till liv efter lite kaffe. Lydia somnade halv 3 så jag gick och la mig då också, men somnade inte förens 3 kanske, trodde hela tiden hon skulle vakna igen. Men vi sov till strax efter 9 nån gång, så jag fick ju sova några timmar i alla fall.. :)

Nu sitter Lyddan och kollar barnprogram och jag försöker hinna med att sitta lite här. Få det dagliga behovet bortstökat.. ;) Sen vet jag inte vad som händer, jag var som sugen på att vara med Simon, Jen och självklart lilla Liam idag. Vi får se vad som händer. Jag kanske bara tar en promenad dit nu på morgonen..
Aja, nu ska jag se ifall det finns lite bloggar att läsa annars ska jag gå ifrån datorn och göra mig i ordning för dagen.





Den som skrev annonymt i förra inlägget kan väl skriva sitt namn, även fast det inte var en elak eller spydig kommentar!!!?



Kommentarer
Postat av: mamma

Får hoppas att hon sover i natt.

2010-04-26 @ 18:58:05

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0