Tränat

Vilken bra dag det har varit.. Trots att både jag och Jen var skit sega fram till middagen typ. Vi har varit på en liten promenad, surrat och drucke kaffe. Sedan krusade vi hela mitt hår och det vart ganska coolt, haha. ;) (Jag är ganska less på att ha platt, tråkigt och alldeles för fint o lent hår... Och JAAAA det går att ha för fint och lent hår)

När Jennifer gick hem sp cyklade jag iväg och tränade, körde benen, magen och kondition. Det var riktigt skönt att träna och det kändes riktigt bra!
Sen cyklade jag hem till Jennifer och drack kaffe innan jag for hem och nu sitter jag här, med en tekopp och en hårdbrömacka med heta kräftsjärtar i aioli, plus lite extra kräftstjärtar. Det är min nya favorit macka!! (Y)

Nu ska jag se ifall jag har några vettiga bilder på kameran så ni kanske får en bild eller två.
Jag hade tusen bilder på mig, då jag försökte knäppa kort på håret och en bild på Lyddan.





Där fick ni två bilder på hur håret blev. :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Du blev jätte fin i håret.Passar oxå jätte bra med schalen./ Puss

2010-04-27 @ 21:45:13
Postat av: Jennifer

Snygging :). där ser du , du passar ju jätte bra i "turban";D<3

2010-04-28 @ 11:33:42
URL: http://jennifernording.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0