Super god mat!!

Nu sitter jag här igen.. Hemma hos Jen, det blir att vi sover här inatt också för jag tyckte det luktade för mycket hemma. Lars for nyss härifrån, han var här och lagade mat åt oss, söta Lars!! Pizza vart det och det var super snarrigt! Nu skulle han till en kompis och ha pokerkväll. :)

Ikväll händer då inget speciellt. Vi ska väl sitta vid datorn och tv:n hela kvällen antar jag. :) Kanske ska se någon film eller nått. :)

Hade inte alls så många bilder som jag trodde att jag hade men nån i alla fall som ni ska få nu.


Söta Liam vid frukosten.. :)


Ser ni vad vackra ögon jag har? ;)


Ser ni vad många tänder jag har? ;)


Stora Lydia satt på egen stol imorse. :)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0