Snikarn

Gud vad jag är trött.. En ganska lång dag har det varit och jag känner att jag hunnit med mycket men ändå lite. Städat, varit förbi Jen och Liam och snikat frukost, hem igen, ner på stan, handla mat, hem, laga mat. Iofs så stod Lars för den mesta matlagningen. Jag gjorde nämligen soppa åt mig själv. Men klockan hann bli närmare 7 innan vi hade ätit klart. Jen och Liam stannade också på middag sen gick dom hem för Simon kommer nämligen hem ikväll efter hela 10 dagar borta..

Lydia somnade som en stock när vi la henne. Hon har blivit så duktig på att somna i växa-sängen, oftast går vi inte ens och lägger henne en enda gång. *Peppar peppar ta i trä*
Ikväll blir det bara att ställa i ordning för att börja tapetsera imorgon. Både jag och Lars är himla trötta så det blir bara en slappar kväll. Tv och dator..
Nu ska jag sitta och kolla runt på internet innan jag tar mig en promenad. Sov gott om vi inte hörs nå mer ikväll!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0