Skurat och dammsugat ;)

Det första jag gjorde imorse, bortsett från att ge Lydia frukost, var att börja dammsuga och skura. Fysatan vad det var slipdamm överallt. Dammsuga övernoga och skura en omgång. Men jag antar att jag måste göra likadant nu ikväll eller imorgon. Det vart i alla fall bättre.

Jag sitter hemma hos Jen nu, vi kom hit före 9, vi skulle egentligen gå en promenad men jag har fått sånt jädrans skavsår från igår så det blir inte. Inte just nu i alla fall. Vi ska också gå ner på stan idag jag ska kolla på ett par nya träningsskor..
Nu ska vi dricka kaffe och surra lite sen ska jag hem och göra mig iordning för stan.. Hoppa ni får en bra dag!!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är så himla duktig du :). inte ofta jag sätter igång med att städa tidigt på morgonen :P. men dock när man väl gjort det så är det ju så sjukt skönt. Allt sånt avklarat då kan man bara göra sånt som är skit kul ;). Vi ses snart , kul att ni kom förbi på kaffe och bus idag :). Nu ska jag hoppa i duschen så jag blir klar nån gång :). <3

2010-04-21 @ 10:55:47
URL: http://jennifernording.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0