Ny bloggdesign!! :)

Det gick ändå fort och smärtfritt att byta. Nu är det bara lite småpill som kan vänta.. :) Men vad tycker ni? Visst blev det mycket bättre än standar mallen? ;) Ni får säga till ifall det är något som ser konstigt ut!! Om allt ser helt cp ut för er tryck bara f5. :)

Lydia ligger nu och sover, men hon lära vakna snart för hon har då sovit över en timme. :) Sen hade jag tänkt att vi skulle cykla iväg på ica och handla lite mat. :) Annars vet jag inte alls vad vi ska göra av resten av dagen. Skulle ju som sagt behöva slipa, så det får väl bli lite slipning sen, antingen före eller efter ica. :)




Kommentarer
Postat av: rebecka

Mycket snyggt, börjar fundera hur du gör egentligen, man kanske ska ta sig en svängom med bloggen=P

2010-04-20 @ 13:39:16
URL: http://bebk.blogg.se/
Postat av: Nadia

SKITsnyggt verkligen! Jag vill också ha sånna där flikar ;( Hur gjorde du? När du har tid någon gång ska du få visa mig! Wihaow!



Jo, det var fan bra att du sa det där om namn, för har it tänkt på det.. :) Ska försöka hålla det hemligt. :) KRamar!

2010-04-20 @ 14:20:53
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0