Mer energirik än mamma!

God morgon.. Jag försöker sitta här och dricka mitt morgonkaffe medans jag ska hålla koll på damen, som efter frukost blev himlans energirik.. :P
Igår tror jag nattningen gick bra, Lars tog hand om den själv och jag var och tränade. Imorse kom hon och väkte mig kring 7 tiden och kröp upp i sängen och la sig brevid mig och myste. Eller jag myste nog mer. Slumrade till några gånger medans hon bara låg där och var världens bästa!! Fast hon hade inte tid att mysa länge för det är ju alltid lika roligt att riva fram alla grejer som ligger på mammas nattduksbord.

Idag ska vi gå till en studeivägledare, ska fylla i och skicka iväg några papper tänkte ja.. :) Annars har vi inga speciella planer. :)
Neee, nu hade jag inte så mycket mer att skriva. Ska göra mig iordning så slipper jag stressa sen. :) Hoppas ni får en bra dag!!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0