Lugnet i kroppen

God morgon..
Inte har det blivit mycket sömn dom här dagarna. Men vafan, jag är ju van mycket, mycket mindre sömn sen "tidigare liv".. Konstigt det där hur det kan bli, jag får barn och får sova mer än vad jag gjorde innan. Men det är det dära lugnet man får i kroppen efter att man fött barn. :)

Natten har gått bra, hon har inte spytt något alls mer sen igår natt/morse. Nu har hon bara feber, det var nog därför hon vaknade kring 6 tiden imorse plus att jag hörde magen kurra som en galning. Så det var bara att kliva upp. :) Nu sitter hon i soffan och kollar på barnkanalen.

Idag ska vi bara vara hemma, eller vad är det för dag idag? Fredag? Yessssbox!! Då ska vi nog måla i vardagsrummet med nån special färg som gör att nångting blahablaha fuktskyddning. :S Ni fattar va? :P Det ska i alla fall göra att tapeteterna under inte bubblar sig. Förstår ni bättre nu? Sen i helgen kanske vi börjar tapetsera.. Det blev dom vi bestämde oss för från början. Lars tyckte dom var bäst av alla vi såg och när jag såg dom igen så tyckte jag det också. I värsta fall får vi väl tapetsera om fondväggen...

Fårse, har jag någon bild att lägga upp till er? Vänta ska kolla det är ju alltid roligare och läsa när man har bilder. :P



Fast ni fick bara den dära, hade som inga andra. Har blvit jätte dåligt på att knäppa kort. Nee, nu ska jag gå och lägga mig i soffan med Lydia. :) Hoppas ni får en bra dag!!



Kommentarer
Postat av: Nadia

Tack Sophia! :)



Ja men jag vet, superfun att pyssla men jag tog ett av exemplen i broscyren för jag kom inte heller på något. ;) HAha. Idag tror jag minsann det blir ett halsband!

2010-04-10 @ 16:27:37
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0