Det fungerar faktiskt!!

Igår hade jag hela 228 unika besökare så helt klart att bloggtrafik fungerar. Klicka -->HÄR<-- och gå med ni som inte redan har gjort det. Det är garanterat mer unika besökare samtidigt som man kan hitta andra intressanta bloggar!! Glömm bara inte att lägga till eran blogg/hemsida under "mina hemsidor". :)

Nu sitter vi och väntar på Jennifer och Liam som ska komma hit innan vi går ner på stan. :) Lydia springer omkring och jagar Sookan och jag sitter här. Hade tänkt hinna med ett inlägg innan nått tjorvar sig och det verkar som om att jag hinner med det.. :)

Jag hade som inte så mycket mer att säga. Ska börja sminka mig och grejer nu och invänta besökarna. Hoppas ni får en kanon dag!



Kommentarer
Postat av: Luna Anette

Jeg tester faktisk ut bloggtrafik nå :) Bra blogg du har!

2010-04-14 @ 12:17:46
URL: http://lunaanette.net

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0