Behöver

Egentligen borde jag väl vara ute nu än att sitta här när det är ett sånt härligt väder... Men nej, jag vill vara inne, i alla fall just nu. Lydia sover ändå nu. Men ska efter jag skrivit klart ut med thedog. ;P
Skulle behöva plantera mina blommor också. Skulle också behöva slipa i vardagsrummet åt Lars så han blir lite glad när han kommer hem. (Han läser aldrig min blogg.) Skulle också behöva städa och ta tag i dom dära jävla faserna körskolan vill att man ska göra, som jag HAR gjort och MÅSTE göra om. :S Åh, är fortfarande lite arg för det där. Dom kunde ju i alla fall ha medelat mig att dom skulle avaktivera mig... Piteå trafikskola suger!!

Aja, nu när jag skriver ser jag att jag har massa att göra så jag ska ta och avsluta nu och ta och göra allt det jag ska göra. hejdå!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0