Inge Sundsvall för mig :/

Jag hoppas verkligen jag får jobbet på sunes.. Kvällar och helger skulla passa utmärkt för mig, Lydia dagtid och förhoppningsvis en kurs på komvux och jobb på kvällar och helger.. Hoppas hoppas!! :) Jag vill ju spara alla mina mammadagar jag har kvar till senare. Som för övrigt är slut snart, kanske inte snart, men det känns som så. Så det skulle vara perfa. :)

Nu försöker jag natta Lydia som verkar vilja vara vaken ett tag till. Hon är så söt!! ♥ Sen ska jag faktiskt läsa i teoriboken som aldrig tar slut. Och när Lars kommer hem från seglingen så ska vi koka lite mer saft!! Mer svartvinbäds saft. :)

Idag har vi inte gjort mycket alls, jag kokade saft vid lunch sen cyklade vi och handlade.. Det är väl det enda. Nu vill jag faktisk beställa en mormor hit upp så hon kan passa Lydia så jag kan ta en massa körlektioner. Det känns så bökigt att fråga andra. Som grannen, eller Monica. Om hon är frisk och hon inte har något annat för sig så kunde hon passa Lydia på torsdag. Fast Lydia är ju lite småsjuk också och jag vill inte att hon ska smitta Anton så vi får se hur det blir med det. :/ Grannen är i stugan i Glommersträsk hela veckan.. Hoppas hon är hemma nästa vecka för då kan jag boka in mina 3 andra körlektioner som behövs för att göra halkbanan..

Det var egentligen tänkt att jag skulle ner till Sundsvall nästa vecka på tisdagkväll till torsdag kväll. Men det blir inte, just för att jag behöver körlektionerna. Vill inte stressa sista dagarna innan och chansa på att det finns en tid just då när jag kan.
Aja, Nu ska jag återgå till att göra vettiga saker.. Skriver kanske en rad senare ikväll. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0