Utförsäljning

Igår kväll så var Lydia jätte svår att somna.. Vi la henne halv 7 för hon var jätte trött men hon höll sig vaken enda till 9.. Fast hon sov hela natten igenom.. :) Nu ligger hon och sover igen så jag tänkte passa på att skriva lite här så nu har något att läsa. :)

Idag ska jag gå ner på stan, hade tänkt gå på Åhlens som har 50% på allt, pga utförsäljningen. Så jag ska kolla på bestik och tallrikar. Sen hittar jag säkert en massa andra saker också. :) Typ som barnkläder. Vore ju perfa om man hittade en massa sånt där nu. :D 

Nu ska jag dricka en kopp kaffe, eller så tar jag med mig den ut för jag ska rasta hunden lite grann medans Lydia sover. :) Skriver mer senare idag! Puss




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0