Skit bok!!

Igår satt jag och gjorde lite frågot i teoriboken.. Sen kommer det en fråga "Vad beror det på att den röda bilen svänger?" sedan en bild där en bil ska svänga vänster...
Vad ska jag svara på den fråga, "Han vill svänga??!" tyckte det var en konstig fråga.. Lars fattade inget heller.

Sen ibland när jag gör ett test på internett, osså kollar jag upp svaret i boken och svarar rätt (enligt boken) så kan jag få fel.. :S Så jag antar att det står fel i min bok för det har hänt flera gånger på olika frågor.. Och viss statistik som står i boken är helt fel på testen eller är inte ens med som svarsalternativ. 
Tycker det är en aning irriterande. Här har jag betalar pengar för en bok som inte lär ut rätt. :S



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0