Is på golvet

Nu har jag precis lagt Lydia igen. Så jag tänka passa på att skriva lite. :)
Idag jobbar Lars här i Piteå så han ska bjuda mig på lunch senare, jag ska även försöka lura med han till åhlens och kanske någon annan affär. ;)
Det var riktigt kallt när jag vaknade imorse. Vi hade typ is på golvet inne. Det kändes som det i alla fall så nu blir det att sätta på värmen. Och jag vill ha det VARMT, sisådär en 23-24 grader. :)

Vi är fortfarande lite småsjuka, men det är inte så farligt nu. Har hosta kvar och lite snorig är vi men annars är vi på tipptopp.
Jag hade inte så mycket att berätta för er så jag avslutar här och gör nått annat. :) Puss!



Kommentarer
Postat av: Erika

oj har ni blivit sjuka nu, lät inge kul alls :/ hoppas ni blir friska snart :)

kram

2009-09-18 @ 20:15:32
URL: http://erikagronlund.blogg.se/
Postat av: The Godfather

Du måste lära dig att bo i hus hör ju jag. En lagom temperatur i hus är runt 19-20 grader för att inte värmekostnaden skall skjuta i höjden. Annars blir det dyra värmeräkningar!

2009-09-20 @ 23:16:27

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0