Ingår det i deras arbetsuppgift? ;P

Jag såg nyss att våran post kom. Jag stod och kollade på henne genom fönstret när hon lägger breven i brevlådan och sedan börjar hon rätta till våran blomma som står vid brevlådan.. Jag tyckte det var lite konstigt och lite roligt. ;P :S Gör man så?

Nu ligger Lydia och sover sin förmiddagslur. Hon har sovit bra inatt. Hon var vaken kring 1 när jag gick och la mig men hon låg bara i sängen med halvöppna ögon och pillade på sin älsklings kanin som hon fick av sin gudfar, min älskade store bror (som för övrigt ska komma upp hit snart ;), så jag la bara täcket på henne och gick.
Hon har börjat ta länge tid att lägga nu, igår somnade hon vid 9 och vi la henne 7, fast igår var hon bara i sin säng och var tyst. Inge skrik. Så egentligen tycker jag inte att det gör nått, självklart skulle det vara bra om hon somnade på en gång vi la henne, men om hon inte skriker och är ledsen så tycker jag det inte spelar någon större roll.

Vi är fortfarande sjuka här, fast jag känner mig mycket piggare än igår. Så det är skönt! Men jag ska inte gå på mamma träffen idag, så frisk är jag inte än.
Igår fick Lars komma hem tidiagre för att jag var så slut. Han är så snäll och underbar. :) Fast nu är han sjuk också. Eller han sa det för någon dag sen men jag trodde det var den vanliga "Karl-sjukan", om ni fattar vad jag menar. ;) Fast jag hade fel, han är sjuk på riktigt nu!!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan göra något annat. Hoppas ni har en kanon dag!! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

lite udda att dom börjar rätta till saker

2009-09-17 @ 18:25:00
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0