Ena fönstret klart

Ett sista inlägg får det bli.. Målningen gick jätte bra, det ena fönstret är nu klart och jag har två varv med lackfärg kvar på det andra, men måste måla det när jag kan ha fönstret öppet. Sen tog jag ner till garaget trappsteget till garderoben i hallen och målade det vitt också, fast idag blev det bara grundat.. :)
Sitter just nu och kollar på svanska hollywoodfruar.. Har inte sett det tidigare.. Den enda som är lite intresant att kolla på är Anna Anka, dom andra var rätt tåkiga. Och enas röst vet jag inte riktigt vad jag ska säga om, de låter mesigt, jobbigt att lyssna på. Tror i alla fall jag kommer fortsätta att titta på måndagar. :P


Till XXXX:
Tack för tipset om det halsbandet, jag ska gå och kolla på det på torsdag.. :)

Till Jessica:
Hon kan inte stå riktigt riktigt än. Men ett litet tag sen faller hon på baken. Som längst har hon väl stått 1 minut innan hon fallit.. :)

Nu ska jag fortsätta att kolla på fruarna.. Sen blir det sängen.. :) Sov gott!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag skrev fel innan. Min son är 2 dagar äldre (född 10/1) och inte yngre som jag skrev. Lydia är ändå mycket mer motoriskt utvecklad än min son. Han är fortfarande väldigt instabil och vinglar hejvilt när han står. Haha. Tack för en bra blogg! Det är så kul att se bilder och filmsnuttar på Lydia. Jättesöt tjej!



Kram

2009-10-01 @ 11:42:01

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0