Min fria dag!!

Haha, jag sitter och kollar på vakna med the voice och dom är bara för roliga!! Deras rapAttack är så roliga! ;P

Idag ska ni veta att jag ska ha en dator/tv fri dag, jag sitter för mycket vid datorn/tv när det finns andra saker att göra. Jag ska inte ens sitta när Lydia sover, inte ens för att läsa en enda blogg. Om man bortser från detta inlägg så ska jag inte sitta förens ikväll, om ens då!!


Lite saker som ja ska/måste göra:
- Plocka undan Lydias "gammla" kläder som ligger överallt.
- Sortera Lydias kläder, som ligger överallt, i lådor.
- STÄDA
- Bädda rent i sängarna
- Förbereda för att börja måla senare ikväll
- Gå och handla (kanske stan också)
- Vika tvätt

Nu ska jag gå och börja min dag med en massa saker att gör, om jag känner mig själv tillräckligt bra så kommer hälften (om ens det) bli gjort! Jag ska börja med sängarna.. :) Hoppas ni får en kanon fredag!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0