Kära dagboken!!!

Hejhej dagboken!! ;P
Just nu sitter Lydia på golvet och leker för sig själv och jag sitter här med en kopp kaffe. Vi fick oss en liten sovmorgon idag till halv 9. Mycket skönt! :)

Vi såg ju District 9 igår och jag måset säga att det var en helt annorlunda film än vad jag trodde. Jag hade fått för mig att det var nå kriminal/drama med Brad Pitt. Och så var inte fallet. Den handlade om nå utomjordningar och en massa konstiga saker. :/ Fast den var inte så dåligt ändå.

Nu ska jag göra nått annat. Hoppas ni får en kanon dag!



Kommentarer
Postat av: Zzzzzzzznarkis

Jag, å min sida, VET att du & Lyddo får en kanon dag. Älskar er bägge.../L

2009-09-23 @ 09:41:14
URL: http://psdk.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0