Zombie

Det visade sig att Lars inte alls skulle åka bort igår så han kom hem.. :) Det kanske vart att han skulle åka idag, men jag har ingen aning längre.
Senare igår kvällen så kom Anton (Evas son) hit och sydde en dyna åt mig. :D Den blev skit bra! Tack Anton!! Nu är det bara en dyna kvar.. :) Det känns så skönt att i alla fall en är sydd nu. :) Men när jag la den på plats kände jag mig inte sådär super nöjd. Det bir nog bättre när den andra dynan är på plats också. Hoppas jag!

Idag ska jag inte göra så mycket, skulle behöva gå ner på stan och byta ett par handsakar som kag skulle ha gjort för länge sedan.. *Blöjbyte*
Sedan vet jag inte.. Känner att jag vill göra något vettigt.. Vi får se vad jag hittar på. Inget säkert, som vanligt.

Och jag måste verkligen börja lägga mig tidigt/tidigare, är som en zombie på mornarna. Är så trött idag så ni anar inte..  Fast jag har ju bara mig själv att skylla. Ne nus ska jag leka med Lydia innan hon blir tvärt trött och somnar.. :)
Hoppas ni får en bra dag! :)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0