Nattbesök

Det är så härligt att ha han hemma. :) Han har jobbat hemma hela dagen också, även fast han har jobbat så har det varit att vi umgåtts lite grann. :)
Imorgon så åker han iväg igen och kommer hem igen någon gång mellan onsdag och fredag fast mest troligt på fredag.. Han vet inte än.

Nu har vi nattfrämande här från Umeå så Lars och Robert sitter och surrar nu och jag sitter här och kollar runt lite. :) Tror det blir en tidig kväll för mig, är ganska trött. Men om jag känner mig rätt så blir jag piggare ju senare det blir också är jag uppe sent. ;p

Ne nu ska jag i alla fall göra någon annat! Puss



Kommentarer
Postat av: Monica

Skönt att han har kommit hem :)

2009-10-19 @ 22:14:36
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Jag har tänkt mycket på det dära djuret som "jagade" dig. :p Tänk om det var en RÄV!! Tror du inte det? Jag tror det.. en räv. Kom på det när vi körde till skellefteå, då låg det en överkörd räv mitt på vägen. Jag och Malin fällde en tår, sen så tänkte jag att det var nog en räv du såg i skogen. :P

2009-10-19 @ 23:49:39
URL: http://cajsabloggar.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0