Klädstorlekar

Jag och Lars kan vara oense om en skitsak som vilken storlek på kläder till Lydia vi ska ha/köpa.. Lars är mer åt det hållet att när Lydia är 72 cm så vill han använda 80 och jag är HELT åt andra håller, helst från då hon är 74 använder jag 74.
Och om hon är 72 använder jag hellre 68 för 74 är för "stort".. Jaa ni fattar va?
Vilket fall som helst har jag nu lärt mig att jag ska lyssna på Lars lite oftare.. Han kan faktiskt också ha rätt! ;) Lydia är väl 71-72 cm nu och jag tyckte 74 var för stort men som sagt, Lars kan faktiskt ha rätt. 74 passar alldeles utmärkt. ;D Fast det beror ju också på hur modellen är, plus att Lydia är ett väldigt smalt barn så hon kan ha sina kläder länge..

Intressant att läsa va? :K



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0