.....

Utav just nu 81 unika besökare (min statistikmätare på bloggen visar fel) är det inte en enda som kommenterat. Jag tycker det är dåligt. "Åhh, vad roligt att Lydia har gått småsteg.." Åtminstonde en sån kommentar hade jag förväntat mig.

Aja, dagar har gått ganska fort, Jennifer kom ju för bo och vi drack kaffe och surrade en stund innan hon var tvungen att gå hem. :) Jag ska nog gå till henne imorgon. :) Jag måste på stan också och köpa en bikini. Vill inte bada med den jag har nu längre. Jag är inte bekväm i den. Så en ny sån blir det imorgon eller på onsdag.. :)

Nu ska jag göra mig en tekopp sedan lägga mig hade jag tänkt. :)
Sovgott!



Kommentarer
Postat av: Monica

Ja, visst är det trist när ens läsare är så dåliga på att kommentera. Dom följer ju ens blogg dagligen.. Det är ju just när ens lilla älskling gör framsteg som man vill ha en kommentar!

Men jag tycker iaf att Lydia är jätteduktig! :)

2009-10-05 @ 23:02:13
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0