En trött delfin!

Nu har jag precis lagt Lydia fast hon är fortfarande vaken. :P Mammas go´tjej! ♥

Babysimmet gick bara bra, vi gjorde lite längre dyk osv, Lydia var glad hela tiden och plaskade som bara den. :) När vi hade bytt om och jag höll på att packa ihop slog hon huvudet i golvet. Men det gick bra. Hon blev ledsen och grinade men det gick över med en majskrok.. :) Hon fick inte ens ett märke, vilket jag trodde då hon blev himla röd där hon slog sig.
När vi gick till busshållsplatsen så somnade hon på en gång, tror inte ens jag hann gå 30 meter innan hon sov. Det är så fel tid för oss eftersom Lydia brukar sova den tiden vi är i badet..
Sen anmälde jag oss till nästa fortsättningskurs.. Den är ännu mer fel tid. Klockan 3, fast busstiderna passar bättre då. :)

Vi hoppade av bussen i stan så jag gick och handlade Lite tyg snabbt, mötte upp Jennifer och gick på ica sedan hem. Nu håller jag på med min middag, vild porterstek, det luktar gott i alla fall. :) Tråkigt att behöva äta den själv. (Det var egentligen meningen att det skulle bli middag igår då Lars fortfaraned var hemma)

Senare ikväll ska jag sy mina dynor till hallen, ska över till grannen och låna deras symaskin efter att Lydia har somnat. Det ska bli roligt att se hur det blir. :) Jag hoppas jag valde rätt tyg nu. Annars blir jag inte glad! Ne, nu ska jag gå och kolla till Lydia sen gå över till grannen om Lydia har somnat. Skriver kanske en rad senare ikväll. :)



Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Hejhej :) Nu kan man kommentera, försökte för någon dag sen men då gick de inte! =)



Hade också en trött kille efter babysimmet! Han somna en stund så han blev uppe ett tag ikväll men det går det också =)



Duktiga du som syr =) Ibland har jag tänkt ta fram symaskinen men det är som att det aldrig blir av!



Kramar

2009-10-14 @ 22:06:14
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0