En liten promenad!

Det blev en liten promenad för oss. :) Det var riktigt skönt att komma ut och gå sen hade jag ju sällskap utav Johanna så det gjorde ju allt bara bättre. :)
Först gick vi på stan för jag ville köpa en stegräknare som jag länge velat ha, sen gick vi till studieväglednings centrum eller vad det nu heter, bibblan var vi till en sväng också sen gick vi och handlade på ica innan vi gick hem. :) Tack för sällskapat Johanna!
Nu sover Lydia ute i vagnen men måste snart gå och väcka henne annars blir det svårt att lägga henne ikväll.
Lars kommer hem ganska sent idag, dom hade mycket att göra på jobbet innan imorgon då som åker till polen. Så jag hade ändå tänkt att Lydia skulle vara uppe lite längre så Lars får träffa henne innan han åker bort tills nästa vecka. :)

Angående det dära med att det inte går att kommentera så har jag inte löst de som ni kanske ha märkt och jag kommer nog inte att lösa de för jag har ingen aning om vart jag ska kolla i alla dessa koder osv. Så ni får fortsätta att lägga era kommentarer på lager och sedan skiva dom...
Nu bara för att man inte kan kommentera så tror ju jag att det är många som vill kommentera. Fast så är ju säkert inte fallet så det är egentligen inte något större problem. Men om någon känner att dom vill hjälpa mig så maila mig på [email protected]. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0