Fel röst på rätt kropp

På dagarna gör det inte så mycket att man har en man i Polen, utan det är på kvällanra som det märks.. Funderade länge igår ifall jag skulle ta lydia till sängen, men lämnade den iden. Iställe tänkte jag på om Sookie skulle få komma upp i sängen, men bestlutade att hon fick ligga kvar på golvet.
Så det blev bara jag, datorn och en film i sängen inatt!!!

Nu sitter jag och lyssnar på rabion.. som alltid p3.. Sen bestämde jag mig för att gå in och kolla på deras bilder och nej.... Deras röster tillhör inte deras kroppas. Jag hade en helt annan bild framför mig.. (paus för blöjbyte)
Nu när jag stod vid skötbordet så funderade jag på rösterna och kom fram till att jag vet nog inte ens vems röst som tillhör namnen heller. :S

I alla fall idag ska Johanna komma hit och hjälpa mig med att sy dynorna, det visade sig vara mycket kompilcerat jobb!! Sen vet jag inte. Jag vet inte om jag kommer att komma upp i 13000 steg idag men jag siktar på 10000 steg i alla fall. (Om den inte nollställs igen.)


Ne nu ska jag kolla runt lite på internet sedan blir det väl att vakna till liv och göra sig iordning. :) Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, snart kommer jag hem och kan vara lars substitut igen (till en viss gräns iallafall! hahahaha) Miss u like craaaazy! <3 pussokram

2009-10-16 @ 10:17:44
URL: http://mullabullabus.blogg.se/
Postat av: Anonym

menar du morgonpasset i p3? isåfall är det ju hanna som pratar om katter hela tiden, kodjo är ju mannen? och Martina är den som styr skeppet. Hon har varit där mkt mkt längre än de andra, flera år längre:)

2009-10-16 @ 11:36:24

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0