Toppen grannar! :)

Jag måste bara få berätta att jag/vi har världens underbaraste grannar.. Dom är snälla, trevliga, lätta att umgås med (oavsett ålder) och man kan inte låta bli att tycka om dom!
Idag kom en granne förbi, hon hade bakat bröd och ville ge mig hembakat bröd. :) Och hur underbart snällt är inte det då??!!! :D Det var gudomligt gott också, jag måste be om det receptet!
Sen nu ikväll kom en annan granne förbi och säger "Kan vi få låna Sookie, vi ska ut och gå!?" Och hur snällt är inte det då, allra helst nu när jag är själv hemma, är trött, lite less och inte orkar med så mycket som man vill.. :D Jag älskar mina grannar! Dom är verkligen underbara! :)
Har ni så underbara grannar som jag!? :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0