Nikotinfri!!!

Jag vet inte riktigt vad som hänt med Lydia, hon har börjat sova så länge nu på sista tiden... Idag klev jag upp halv 10 då jag vaknar av henne.. Fast igår kväll sov hon väldigt oroligt fram till 1 kanske.
Sedan brukar den "normala" tiden vara halv 9-9.. Men jag ska inte klaga, jag får ju sova i alla fall. Fast jag måste verkligen börja få lite ordning på mig själv och kliva upp när klockan ringer. Tror det skulle underlätta mycket under morgonen/dagen. :)

Jag nästan nyss gett Lydia sin frukost och nu kryper hon omkring och busar för sig själv. :) Jag vet inte riktigt vad som händer idag, hade tänkt hoppa in i duschen efter jag skrivit klart, så man piggnar till och inte segar hela dagen.
Funderar på om jag ska ringa Ivar, skulle vilja åka på kupan och reprisen och tror nog att han vill följa med på det. :) Det ska jag nog göra. Ringa Ivar...

Sedan har jag glömt att tala om för er, att både jag och Lars har/håller på att sluta snusa (plus ciggen för mig).. Så våra humör är kanske inte dom bästa. Men Lars har nu varit snusfri i 7 dagar och jag i 5-6 dagar.. ;D Fast just nu skulle det kännas mycket bättre om jag kunde ta en snus efter kaffet eller en cigg (om Lydia sover)... Men den känslan går väl över någon gång... Hoppas jag!!

Ne nu har ja inte tid att sitta här. Ska ringa Ivar sedan hoppa in i duschen. :) Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Monica

Vad duktiga ni är som varit nikotinfria ett tag nu! :) Kämpa på!! :D

2009-11-23 @ 13:29:36
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0