Försäkringar

Nu ligger Lydia och sover igen.. Hon har nu sovit ett tag och jag ska snart gå ut och pinka hunden en sväng på gården..
Har suttit i telefon med trygghansa, jag ska sätta alla våra försäkringar där osv... Och nu när jag sitter och tänker på vad jag har gjort vet jag egentligen inte.. Lars blir nog knäpp på mig senare när vi får papper på allt. Fast jag säger "vad hade du väntat dig?" eftersom jag inte kan någonting om vad vi (läs; Lars) ska ha för försäkringar osv.. :S Hoppas något blev rätt i alla fall. :) Det går ju att ändra om det blev något helt galet som tur är.. Och karln jag pratade med var jätte trevlig och förklarade saker bra för mig.. Det gillar jag!
Jag pratade också med aktsam för att fråga lite saker och damen jag pratade med där var inte alls trevlig, man fick en känsla av att man bara "störde" henne.. Det gillar jag inte!

Ne, nu ska jag gå ut en sväng.. Skriver väl nån mer rad senare ikväll. :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-03 @ 21:59:26

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0