Bilder som lovar

Nu ska ni får lite bilder, men jag har inte kunnat tage bort dom röda ögonen för photoshop vill inte fungera idag. :/ Fast jag tror egentligen inte att det gör något heller. :)

Lydia försöker klättra in i bordet, vilket inte gick så bra.. :) Sedan ser ni våran "fina" matta och vårat "fina" bord som jag slängt iväg. Visst var det ett bra val? ;P




Lydias fina klänning som faster Åsa i sthlm skickat upp. :)


Lydia försöker komma bakom till sakerna mamma gömt undan för henne. ;P


Istället för bänken så hamnade Lydias tält där. Eftersom det är så överfullt i Lydias rum nu när vi bygger kojan så får det stå där ett tag. :)



Lydia i kusin Antons gammla med fina skor. :)





Det var alla bilder.. Nu ska jAg gå och små pyssla måla klart de sista tre ramarna. :D Sov gott!




Kommentarer
Postat av: åsa

Vicken pärla! Längtar efter er. Åsa

2009-11-22 @ 22:05:43
URL: http://www.brillor.blogg

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0