Vakthunden

För någon dag sedan blev jag riktigt förvånad av Sookie.
Hon brukar alltid skälla och resa lite ragg när det kommer folk men hon slutar efter ett tag, så fort hon har fått hälsa eller sett personen som kommer..
Men då var jag hos Eva, Sookie sitter ute på bron fastkopplad och barnvagnen står brevid henne fast tom.
Och då kommer Evas granne (kommer inte ihåg vad han heter) förbi för han skulle ställa bilen på Evas gård. Och Sookie börjar skälla resa ragg och morra och hon slutade inte. Även fast jag sa åt henne. Fast hon var samtigt lite rädd för han, för när han rörde sig mot Sookie hoppade hon bakåt.
Han trodde i alla fall att hon skyddade barnvagnen, och jag tror han fick rätt för när jag hämtade Lydia innifrån och tog ut henne och fick se henne så slutade Sookie.



Kommentarer
Postat av: Eva

Kom ihåg att jag är ledig :)

kram!

2009-05-04 @ 13:55:48
Postat av: Sofia

Oj! Vad ska man säga, "skönt" att veta att hon vaktar om det skulle vara nåt. Å andra sidan så vill man ju att hunden lyssnar på en och slutar om man ber dem.



Vilken katastrof det skulle vara med vår hund om vi fick barn... han skulle bli helt galen! Vaktig nog som det är!

2009-05-05 @ 15:59:05
URL: http://www.cageman.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0