Hejhejhallå!

Besiktningen gick jätte bra, det var bara nått hål i väggarna som han märkte men det kan ju inte jag göra nått åt, städningen var perfa.. :D Fast jag är bra på att städa så det var inte oväntat, ;) jag har ju jobbat som städare ett tag. :P

Lydia ligger nu i sängen och håller på att somnar sen ska jag gå ut med hunden en sväng.. Lars kommer inte hem förens om två timmar. Så jag vet inte vad jafg ska göra ikväll, tror jag bara ska duscha sen efter jag varit ute med Sookie sen hoppa i sängen och läsa en bok.
Den här dagen har varit jätte bra dag och vädret har varit helt underbart. :) Ne, nu sover Lydia så jag ska gå ut med Sookie nu. Skriver kanske mer sen. Puss!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0