Sofia - http://www.cageman.se

Jag vet inte vad det är men jag kommer inte in så jag kan kommentera på din sida. :/ Jaa det var nog mig du såg, skulle på mammagruppen och vi håller till i familjenshus. :)

Vad är det som du har fastnat för i Sundsvall då? :)

Uppdatering..
Det är inte bara när jag ska kommentera, ibland när jag bara ska läsa bloggen också. Men det kan min data som är felande.
Jaa den jackan hade jag. Jag tror jag kommer ihåg att jag mötte dig nu men jag vet inte. :P Haha.
Jaa Sundsvall är en fin stad. :) Där trivs jag med, för det mesta. :P Det är ganska litet i Piteå jämfört med sundsvall. ;P



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hm! Strange att du inte kan kommentera! Tack för upplysningen, ska försöka kika på vad som kanske kan vara fel.



Ja, visst hade du brun jacka på dig? Jycken min var väldigt intresserade av dig och lillan :)

Funderade på om det verkligen kunde vara du, tänkte att Lydia är lite väl ung för att ha börjat dagis ;)



Sundsvall har jag varit galet förälskad i ända sen min bror flyttade dit 2004.

Fråga mig inte ens varför, jag trivs bara så himla bra när jag är där! Och nu har jag lyckats lura i Andreas att han är lika kär i stället, så vi sticker dit så fort han får jobb där :D

2009-05-08 @ 20:56:54
URL: http://www.cageman.se
Postat av: Sofia

Har fått andra kommentarer nu om att bloggen krånglar, den har gjort det förut också men har varit okej ett tag nu.

Har skickat iväg ett ärende till supporten, så vi får se om dom kan fixa det på något sätt.



Om jag ser dig någon annan gång så ska jag lova att hälsa.. om jag känner igen dig med din nya hårfärg, det vill säga :)

Tycker att det är så kul när folk kommer fram och hälsar då dom känner igen en från bloggen :D

2009-05-09 @ 15:06:27
URL: http://www.cageman.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0