Lydia säger mamma

Idag vaknade Lydia halv 7 och ville inte somna om, så då var det bara att kliva upp. Hon har vaknat sådär tidigt många dagar nu så hon har nu ändrat sovvana. Men hon sover fortfarande hela nätterna i alla fall vilket är skönt.. Och jag har börjat somna tidigare också. Vilket jag tycker är ännu skönare för mig. :)

Vi inte så mycket inplanerat idag.. Tror jag ska träffa Sabina (brors sambo) och träna lite med Sookie. Hon är duktig med hundar hon. Så jag får passa på nu när jag är här nere. Hon kanske kan hjälpa mig få ordning på bushunden.. :) Det vore ju i alla fall bra om det blev så... ;)
Och fint och varmt väder är det också idag.. Så härligt.. Lars sa att det blåste mycket uppe i Piteå idag. Men det gör det inte här, skönt att slippa blåsten.

Jag måste bara säga en sak som jag märkt nu i efterhand.. Jag skrev att Lydia kunde säga "mamma" klart och tydligt, fast det kan hon ju inte. Tydligen så var det några som inte förstod min ironi med det hela. :/ Två av dom var min lillebror och kusin.. Om man säger så här.. Lydia säger "mamma" men det är det bara jag som hör, precis som Lars hör "pappa" och min mamma hör "mormor"..


Jag avslutar här och ska gå över till min favorit moster!! ♥ hejhej!



Kommentarer
Postat av: Preppen

Hallå hallå!! Klart att hon tydligt uttalar ordet "Pappa" och ibland även en hel mening, typ "Pappa, du bara är världens bästa".

.../En som "vet"

P&K till er alla

2009-05-31 @ 23:05:31

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0