Efterkontroll

Idag ska vi på efterkontroll klockan 15:00. Så då får Sookie följa med så hon får springa av sig på isen. Jag fick några jätte bra tips igår på hjärngymna av Monica. Haha, jag testade ett igår, jag la godis under ett glas sen så skulle Sookie kämpa med att få ut det, och haha så söt hon var!! Det tog ju ett tag men tillslut fick hon tag i godiset. Så jävla gullig. :)
Ena dagen orkar jag inte ens kolla på henne och andra dagen är hon hur söt och underbar hund som helst. ;)

Lydia älskar verkligen dendärsaken som heter Mobil, hon blir helt tyst och stilla när den sätter igång. Sen ligger hon bara och kollar på när den snurrar runt och spelar olika melodier. Och jooo igår, när jag hade Lydia på rygg brevid mig i soffan så rullade hon över till sidan och jag lät henne ligga så och efter ett tag så låg hon på magen, eller inte riktigt men nästan, ena armen var i vägen så det var den hon låg på men ändå...

Nu är Lydia gnällig så jag ska avsluta här, skriver senare idag. Hejdå!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0