Promenad

Sen klockan ett idag har vi varit ute och gått, vi kom hem för kanske 20 min sen eller nått. :) Vi har fått mycket gjort idag, jag har gått till körskolan och kollat på priser och ifall man kan ha Lydia med om jag inte skulle kunna få tag i en barnvakt, varit på kommunhuset för att få reda på att dit jag engetligen skulle var på storgatan mitt emot nya gallerian, så jag gick in mot stan igen, handlade på Åhlens, filt och kuddar till soffan, sen gick jag dit jag skulle egentligen och gjorde en intresse anmälan om att bli kontakt person, sen gick jag på hansens och köpte en onödigt men skit gullig hakklapp till Lydia sen gick jag till isen så jag kunde släppa Sookie sen gick jag hem. :)

Så idag tycker jag att jag fått mycket gjort. :) Nu är Lydia kinkig så jag ska avsluta här. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0