Min lärare..

Då är jag hemma igen och Lydia ligger i vagnen och sover ute. :)
Det gick bra på mötet men det blev bara en kurs, eftersom jag har föräldrapeng samtidigt. Det får icke krocka. Då blir jag av med pengarna. :/ Vilket fall som helst så börjar jag plugga om två veckor på måndag, naturkunskap A på distans. En enkal kurs på 50 poäng bara. Men det är ju iallafall nått. :)
Jag har ju redan en naturkunskap A bok från när jag gick på Forsafolkhögskola. Så jag kollade snabbt upp ifall det var den vi ska ha nu och det var det ju naturligtvis inte. Så då tänkte jag ringa och fråga läraren ifall det inte spelade någon roll eller om jag måste beställa en ny. Då ser ju jag att min lärare är ju ingen mindre än Maria på dykningen. :) Så det tyckte jag var positivt att jag redan känner henne. :) Eller hur?

Jag gick iväg en sväng på stan efter också, jag skulle ju in på apoteket och köpa näsdroppar till lillan sen så gick jag och köpte en nya rosa pyjamas till henne. Stackarn får ju sova med en jätte liten pyjamas. Men nu fick hon en ny iallafall. :) Det blev lunch på stan också. Sen gick jag hem. Sitter nu här och försöker komma på nått att skriva, men det går inte så bra. Så jag avslutar här nu och ska gå och göra nått annat nyttigt!
Hej!



Kommentarer
Postat av: Eva

Det gjorde du bra som tog dig dit. Frivilligt ;)

2009-03-10 @ 10:14:13

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0