Klockan 11:00

Godmorgon!
Jag sitter här klar för vad dagen har att erbjuda, klockan 11:00 ska jag ha möte med studievägledaren, under stadsbiblioteket. Sen måste jag in på apoteket och köpa lite grejer. Annars har jag inte mycket mer planerat.. Lite äre iallafall..
Lydia ligger och sover så sött fortfarande. Hon åt lite halv 6 sen så fick hon igen för en halvtimme sen, fast då hon åt inte riktigt ordentligt, utan bara så att hon somnade om igen. Hon är så snäll att ha med att göra. För det mesta är hon lung, belåten, nöjd, glad.. Och på nätterna sover hon så himla bra, det är guld värt! :) Gud så jag älskar denna lilla flickan!!!

Ne, nu ska jag gå och pyssla med nått annat, jag tror ändå Lydia vaknar nu, tycke jag hörde henne. :) Jag lära skriva mer sen när jag kommit hem igen.
Ha en bra dag.



Kommentarer
Postat av: Joe LaBeWi

Jo, jag kan bara hålla med. Hon är verkligen älskvärd, likt sin mor...;)

2009-03-09 @ 09:45:31

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0