Imponerad

Som sagt är Lars hemma nu, han kom hem sent igår ikväll. Så vi hann inte mysa så mycket men tillräckligt innan vi somnade. Han var så snäll och tog Lydia imorse vid 7 när hon ville upp så jag fick sova till 9, eller om det var 10. (Vi har fortfarande inte ställt om klockorna) Det var jätte skönt att få sova den där tiden. Det behövdes. :) Och Lydia somnade om där vid 10, eller 11 så jag och Lars fortsatte och sova, gosa och mysa ett tag till. Det var så skönt, att slippa kliva upp ur sängen och bara ligga kvar och mysa.. Är glad att han är hemma!! ;D

Jag har verkligen fått en annan syn på de mammor eller pappor för den delen som är ensamstående eller själv på veckorna.. Jag är så grymt imponerad av att dom klarar av allt som hör till när man är (småbarns) förälder.. Och allra helst om man har ett djur som behöver mortion typ som hund, (jag räknar inte med katt, marsvin, kanin osv). Som Monica, hon är själv på veckorna plus en hund som behöver mycket mortion, jag förstår inte vart hon hittar alla sina (super?)krafter... Verkligen att dom gör ett jätte bra jobb. För jag är helt slut efter den här veckan, och det är bara en vecka de.. Men det är nog Sookies förtjänst, det är hon som tagit mest på mina krafter.

Vi ska på middag hos Robert nu. Vet inte vilken tid vi kommer hem men jag tror inte att jag skriver nått till inlägg senare ikväll. Vi ska ta och börja göra oss klar och röra oss mot Robert nu..Puss!

Kommentera gärna hur jag blev i håret. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0