Dopet

Det är föresten klart med dopet.. Det blir den 13:de juni i Sundsvall. Så jag ska göra en massa inbjudningskort nu till helgen sen skicka ut dom.. :) Ser verkligen framimot det.
Tyckte det passade bäst i Sundsvall plus att jag älskar den kyrkan vi ska vara i och prästen är samma präst som döpte min storbror Christian. Men jag har fortfarande lite svårt att veta vilka jag ska bjuda. Om jag vill bjuda en farbror, kan jag strunta i den andra farbron och fastrana? :S Det går ju inte. Och om jag ska bjuda några kusiner måste jag bjuda alla då? Jag tror jag inte ens vet vad alla heter.. :/  Jag tänker lite såhär "varför bjöd inte hon mig men dig?" Fattar ni? Aja, det löser sig. Får inte tänka vad alla andra ska tycka hela tiden. 
Men som sagt, lördagen den 13:de juni. :)



Kommentarer
Postat av: sandra

Tycker du ska strunta i dem du inte vill ha där, det ska bli en dag som ni ska minnas som en bra dag och inte behöva oroa sig för vad kommer hända sen, kommer någon börja bråka eller säga något dumt. Har liknande problem i min familj men om jag vore du så skulle jag följa min magkänsla och göra det som känns bäst för mig själv och för min lilla bäbis :)

2009-03-12 @ 12:48:35
URL: http://metrobloggen.se/hurricane
Postat av: Bellis

hej!

jag har läst din blogg ett tag utan att kommentera förut! tycker du skriver lättlästa & härliga inlägg om livet som mamma!! men jag är bara lite nyfiken hur du & din sambo träffades? :)Hoppas du inte tar illa upp via den frågan & om du vill besvara den eller ej är upp till dig! Fortsätt skriva så bra som du har gjort hittills!!! Ha det bra!

2009-03-12 @ 16:32:21
Postat av: Madelen

När min dotter döptes bjöd jag dom farbröder osv som ja umgicks me lite iaf. (inte så tajt släkt). Men då var 2 som undrade varför dom inte blivit bjudna. Men varför bjuda såna man inte pratar eller träffar? Iaf så skickade ja ut kort till dom med. men dom hörde inte ens av sig och tackade nej för dom dök ínte upp! Så denna gång bjuder ja dom JAG vill och umgås med.

2009-03-13 @ 09:05:39
URL: http://vinterbebis.wordpress.com

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0